Güncel Erotik Hikayeler

Kardeşimle birlikte siktik karıcığımı

By on Ekim 14, 2017 in Genel Seks Hikayeleri with 0 Yorum

Selamlar ben elif sexi sınırsız yaşamayı seven biriyim beni doyurabilicekler arasın lütfen!
NUMARAM: 0035 351 57 32

Evliyim, hayatımda karıma gittiğim zaman bakirdim ve karımdan başka hiçbir zaman ne önce ne de sonra asla birlikte olmadım ama evlendiğimde de karımın bakire olmadığını biliyordum. Bu çok boynumu büktü hatta zamanla ama üstesinden de geldim, karımı seviyordum. İlk zamanlar evet tam bir gurursuzluk nedeni gibi düşünüyordum ama zamanla bunu atlattım aslında ve daha fazlasını da atlatmayı başardım aslında. Daha da fazlası mı? Karımın beni, benim kardeşimle aldatmasına bile göz yumdum hatta karımı o kadar seviyordum ki karımın kardeşimle birlikte bana grup yaptırmasına da müsaade ettim. Kardeşim daha 17 yaşında ve ben ve karım ise 27 o nedenle de karıma kızdım daha çok ilk öğrendiğimde Emre’yi baştan çıkartmış diye ama karım hayatım sadece bir genç o, bir şeyleri yaşaması gerekti dedi, ben de senle mi dediğimde. Ne olacak, yabancı mı? Dedi. Ben gerçekten asla karımı bırakamazdım o nedenle sustum, kardeşime de kızamadım, haberimin olduğunu bile bile gelmeye devam etmesine sinir oldum, hatta karımın yanında ben varken, yenge derken ne bileyim sarılmalar falan ama bir şey de diyemedim. En sonunda geçen karım yatak odasına doğru çekiyor, Emre de bizde, anladım o zaman grup yapmak istiyor ve daha fazla karşı çıkamadım. Kardeşim de benim minyatürüm gibi, nerede ise esmerliğimiz, inceliğimiz ve kardeş olmamızdan vücut yapımız gibi yüzlerimiz de benziyor ama ben sikinin benden büyük olduğunu düşünmezdim, büyük ve kıllı. Önceden o tamamen soyunmuştu zaten. Ben de işten gelmiştim, üzerimde hala takımlar vardı, soyunmaya başladım, sikimin nasıl kalkacağını da bilmiyordum gerçekten ama o sıra “dur abi” dedi, Emre açtı fermuarı. Çıkarttı sikimi eliyle sonra da abi bu kalkmamış dedi sinirle. Kızdığı şeye bak derken karım o zaman hadi beraber dedi Emre’ye. Sadece kardeşimle grup yaptığım yetmez gibi bir de karısı ile ikisi birlikte bana sakso çekmeye başladılar. Sikim bir süre sonra kalktı hatta sevdim de zamanla.

Yorum Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


YUKARI